sobota, 27 czerwca 2015

Prezentacja kompletu (looku) "H0lidays"

  Hej! Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam mój najnowszy komplet, który nosi nazwę "H0lidays". Dodam, że zgłosiłam go do oceny na tym blogu. Jestem ciekawa, jak względem Kellow, wypadła mi ta kreacja. Mam nadzieję, że dobrze ją oceni.
 Przejdźmy do looku.


 Jest to typowo letnia stylizacja. Włosy wysoko, ale elegancko spięte i do tego okulary przeciwsłoneczne o kolorowych soczewkach. Delikatny makijaż, neutralny kolor ust i lekkie smoky eyes. Dodatek w postaci różu jest zbędny (tak samo jak jakieś bazgrołki, np. gwiazdki). Lekka, zwiewna bluzka z palemkami, do tego dopasowane kolorystycznie podarte szorty i białe akcenty w postaci chusty na szyi i trzonu oraz sznurówek trampek.
 Skład stroju:

Porada: aby całość wyszła taniej, można zamienić "Arabic Mystery" na "Thick Lashes"



KOSZT: 3550 StarCoins

 Niestety, ale bluzka ma tylko jeden czynnik kolorystyczny, który możemy zmienić. Palemki muszą pozostać nienaruszone, dlatego nie mam możliwości, by stworzyć inne propozycje kolorystyczne, więc omówię tylko główną kolorystykę. 


Czarne pole: kolor szortów + oprawek okularów 
Lawendowe pole: kolor chusty + trzonków butów + rozdarć szortów (to ostatnie jest pomieszane z odcieniami szarości, których nie zaznaczyłam na palecie barw)
Zielone pole: kolor "Arabic Mystery"
Czerwone pole: kolor włosów
Granatowe pole: kolor bluzki + soczewek okularów

 Uff, mam nadzieję, że wszystko uwzględniłam i niczego nie pominęłam. Jest to mój pierwszy post tego typu, nigdy nie przedstawiałam żadnych kreacji i nie wymagałam od siebie ich opisu. Chyba wszystko wyszło ok, prawda? Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz