piątek, 26 czerwca 2015

Witam, witam ^^

 Hej! Witam Was wszystkich baaaardzo serdecznie na moim blogu! Mam nadzieję, że podoba Wam się obecny wystrój. Pierwszy raz zetknęłam się z takim systemem edycji szablonu. To było dla mnie nie lada wyzwanie, ale jak widać - podołałam mu.
 Więc witam się z wami bardzo serdecznie! Na MSP jestem znana pod pseudonimem CiriGreenna. W tym momencie mam 5 lvl, zero filmów, artów, chyba dwa looki i jedną znajomą, którą jest Pixi Star, irytująca mnie swoim wyglądem i swoją postawą. Czuję się monitorowana. Wiem, że to w grach przeglądarkowych dzieje się na porządku dziennym i pewnie system obserwowania graczy nie zmienił się po dodaniu tego bota, ale mam wrażenie, jakbym była pod bardzo dokładną obserwacją.
Nie, nie mam problemów z prawem ;__;
A, tak w ogóle, to miłych wakacji! :')
 Skoro już poruszyłam temat przerwy letniej, to może wypowiem się trochę na temat mojego nauczania. Po wakacjach idę do trzeciej klasy gimnazjum. Trochę się cykam. Egzaminy, walka o jak najwyższą średnią, a potem... liceum. Nadal nie wiem, do której placówki chciałabym się dostać.
 Bardzo lubię słuchać muzyki. Jestem otwarta na wielu wykonawców, niektórzy wielokrotnie podbili moje serce (m.in. Lana Del Rey, Imagine Dragons), a niektórzy sprawili, że zraziłam się do wielu gatunków muzycznych (heavy metal, rock alternatywny, glam metal). Ostatnio namiętnie katuję tę piosenkę:


 Tak, tak, znana w luj, ale meega wpada w ucho i, przyznajcie, nogi same rwą się do wygibasów. :x

 Co z pisownią? Wydaję mi się, że jako tako sobie radzę. Staram się unikać literówek i błędów, a gdy nie jestem pewna, czy dobrze zapisałam jakiś wyraz, to korzystam z google i po prostu upewniam się, czy moja wersja jest poprawna i zgodna z obecnymi normami. W skrócie - jestem obeznana, ale zdarzają mi się małe wpadki i nie zawsze wszystko jest perfekcyjnie ułożone i zapisane. Mimo wszystko mam nadzieję, że wybaczycie mi wszelkie niedociągnięcia, a także podzielicie się ze mną paroma radami.
 YouTube? Oglądam głównie zagrajmerów, rzadziej - vlogerów i w ogóle nie zwracam uwagi na pranki. Ta ostatnia kategoria w ogóle mnie nie kręci i jest dla mnie tak samo interesująca jak zeszłoroczny śnieg. Czyli w ogóle mnie nie pociąga.
 Co jeszcze? Nie wiem, czego sprawę mogę jeszcze poruszyć. Myślę, że reszta informacji o mnie po prostu wyjdzie w praniu i po pewnym czasie bliżej mnie poznacie, dlatego zaglądajcie regularnie na tego bloga! Papa!


1 komentarz: